Mandy Seastar

Hej!! Jag heter Mandy och driver denna klubb med min tvilling och bästis Anna.
Jag har varit med i säkert hundra olika små och stor klubbar men några minnesvärda är Opal Swans, Autumn Fighters Nation, Sea Girls Riders och Rainbow Castles.
 
Jag är 14 år och har spelat SSO sedan augusti 2012. Det bästa med SSO är helt klart huvudberättelse-uppdragen, det är det som skiljer SSO från alla andra hästspel. Föruom att vänat på nya gula uppdrag så brukar jag göra stallsysslor, dagliga uppdrag och träna min häst. Efter det blir jag mer social:D
 
Jag bor sedan en månad i Fort Pinta med min 4 hästar. Om jag skulle beskriva FP med ett ord så skulle det vara LEVANDE, det finns alltid något som händer där!
 
5 fakta om mig, IRL och SSO:
  • Jag gillar inte Cola
  • Mitt namn Seastar är baserat på namnet av en teatergrupp jag är med i, SEA
  • Likaså namnet på min egna klubb som hette SEA Girls Riders
  • Jag kallar min ponny Bella the Korv
  • Jag är beroende av choklad
Medlemmar | |
Upp